Afectació del subministre d'aigua

Afectació important al servei d’aigua a tot el sector oest del municipi (Can Salgot, Pinedes del Vallès, Can Rovira, Palaudalba, etc.).

El proper dimecres 20 de novembre es realitzaran tasques de neteja i manteniment al dipòsit principal del sector oest del municipi, ubicat al capdamunt del Passeig de Sant Valerià. Per aquest motiu alguns carrers de Can Salgot quedaran fora de servei entre dimarts 19/11 a les 22:00 h, i dijous 21/11 a les 14:00 h. Els altres carrers d’aquesta zona poden patir talls imprevistos o servei irregular si sobrevenen avaries en la xarxa alternativa que s’ha previst o es buiden els dipòsits secundaris.

Es recomana mantenir una certa reserva d’aigua potable pel període afectat i es demana reduir el consum d’aigua a allò estrictament necessari.

Documents adjunts

Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 15-11-2019 13:03